Про це заявив український політтехнолог Сергій Гайдай.
"Королівська не має взагалі жодних шансів", - сказав експерт.
"По-перше, вони програли час. Такі проекти мають шанс тільки, якщо вони короткі. Якщо у вас до непристойності багато грошей, а в цьому проекті як раз багато грошей, ви розраховуєте на велику кількість реклами, то потрібно чітко розраховувати час. Такий проект може спрацювати тільки на тій частині виборців, які не можуть розібратися в реальному стані речей, тонкощах політичної кон'юнктури, вони просто реагують на якісь безглузді гасла, красиві очі, футболістів. У людей просто немає часу зрозуміти, хто за цим стоїть реально, вони можуть частково за такий проект проголосувати. Але у випадку з Королівської виборець таки в підсумку в загальній масі своїй зміг розібратися ", - міркує Гайдай.
І самий головний тезу. Чомусь технологи, які ведуть подібного роду проекти, вважають, що виборець взагалі не потребує будь сенсі. Мовляв, ви покажіть їм якусь персону, футболіста, і цього вже буде достатньо. "Україна-Вперед!" - "Вправо!", "Вліво!" - В цьому немає ніякого політичного сенсу. В результаті виборець за таке не проголосує, скільки б грошей на це не витратили. Тому шансів ніяких ", - резюмував політтехнолог