Форма входу

Вибори 2014

Пошук по сайту

Календар

«  Жовтень 2014  »
ПнВтСрЧтПтСбНд
  12345
6789101112
13141516171819
20212223242526
2728293031

Статистика


Онлайн всьго: 12
Гостей: 12
Користувачiв: 0

Цікаво знати





Середа, 26.06.2024, 02:21
Ви увійшли як Гість | Група "Гості" | RSS

Вибір України 2015                                             Україна єдина - единая страна!

Головна | Мій профіль | Вихід

Головна » 2014 » Жовтень » 9 » Цьогорічна передвиборча кампанія обійдеться у понад півтора мільярди гривень, — експерти
Цьогорічна передвиборча кампанія обійдеться у понад півтора мільярди гривень, — експерти
14:22

Кандидати навчились агітувати, але не економити. Цьогорічна дострокова кампанія обійдеться у понад півтора мільярди гривень, оцінюють експерти.

 

Найбільші вуличні рекламні площі — понад 2 тис тисячі бордів — окупувала “Батьківщина”, кажуть експерти, трохи поступився їй “Народний фронт”, на третьому місці — Блок Порошенка. Аналогічна ситуація з телерекламою.

Агітують кандидати здебільшого просто — без хитромудрих символів, показують своє обличчя. Фаворити перегонів, як Блок Порошенка, а за ним і “Батьківщина”, намагались не змінювати символів, які добре запам`ятались виборцям на попередніх кампаніях. А от “Опозиційних блок”, сформований здебільшого з вихідців з Партії регіонів, аби ще більше не обізлити виборця — на агітплакатах своїх облич не показує.

За місяць передвиборчої агітації загальні витрати кандидатів складуть півмільярда гривень, наголошують експерти. Агіткампанія під час чергових парламентських виборів у 2012 році обійшлася учасникам перегонів у понад півтора мільярда гривень. 

Джерело:  Телеканал новин "24"

 
 
Категорія: Вибори до Ради 2014 | Переглядів: 294 | Додав: Admin | Рейтинг: 0.0/0 |
Всього коментарів: 0
Ім`я *:
Email *:
Код *:

Copyright MyCorp © 2024